Co skrývají balíčky služby Bot Doctor?
V tomto příspěvku přehledně popisujeme jednotlivé analýzy tak, jak jsou součástí našich léčebných balíčků. Vyberte si ten, který vám sedí nejlépe a rozumějte dobře tomu, co si objednáváte.
Při návrhu našich balíčků a léčebných metod jsme se snažili co možná nejlépe spojit zdravotní terminologii s tou technickou. Někde se nám to povedlo, někde to ale nemusí být tak zřejmé. V tomto příspěvku se pokusíme jasně a názorně popsat, co můžete od naší služby očekávat.
Jak to tedy celé funguje?
Prvotní kontakt
Kontaktujte nás pomocí našeho webového formuláře. Stačí nám základní kontaktní údaje a stručný popis, co vašeho bota trápí, nebo co trápí vás na vašem botovi. 😉 Pokud si rovnou vyberete z našeho ceníku – super! Není ale problém svou volbu po úvodní schůzce ještě změnit nebo více specifikovat.
Většina našich klientů se vydává „zlatou střední cestou“ a volí Urgentní příjem, protože jde do hloubky při relativně nízkých nákladech.
Zpravidla se vám ozveme do 48 hodin, a to buď e-mailem nebo telefonicky a pokusíme najít termín pro úvodní schůzku zdarma, kde provedeme tzv. Anamnézu.
Anamnéza
Schůzka potrvá jednu až dvě hodiny. Může být osobní i online. Během anamnézy spolu vyplníme jednoduchý dotazník a probereme vaše trápení. Potřebujeme zjistit informace jako věk vašeho bota, zamýšlený účel, kolika jazyky mluví, kolik toho umí… Zda běží na webu, v mobilu nebo na klientském centru. Probereme, jaké technologie používá a jak vypadá jeho současný rozvoj a údržba.
Na konci schůzky se domluvíme, jaký balíček by byl pro vašeho bota nejlepší a zda vám navržená vyšetření dávají smysl. Pokud si plácneme, podepíšeme v následujících dnech dohodu o ochraně dat a objednávku. Pokud se na spolupráci nedomluvíme, přátelsky se rozejdeme – až do této chvíle vás služba Bot Doctor nestojí nic. Tedy kromě společně stráveného času.
Odborná vyšetření
Jednotlivá vyšetření jsme rozdělili do 3 balíčků podle uskutečněných vyšetření a rozsahu Závěrečné zprávy, kterou jako výstup obdržíte.
Jsou to:
- Ambulantní vyšetření
- Urgentní příjem
- Hospitalizace
Každá vyšší úroveň vyšetření obsahuje všechna vyšetření předchozí úrovně + něco navíc. Pojďme si nyní rozebrat jednotlivá vyšetření:
Pohmatové vyšetření UX a UI
Jde o elementární, ale důležité vyšetření toho, jak váš bot komunikuje. Jaké typy interakcí zvládá a jak úspěšně. Jak uživatelé s vaším botem chtějí interagovat, zda rozumí tomu, co jim sděluje, zda je přehledný, efektivní a konzistentní v komunikaci.
Kompletní obraz
Toto vyšetření zkoumá, kolik interakcí zvládá váš bot hlasem, kolik textem, kolik tlačítky a jaká je souvislost mezi přechody k jiným formám interakce.
EEG zobrazení přesnosti
Zde provedeme základní jazykovou analýzu toho, co s vaším botem řeší, nebo by rádi řešili jeho uživatelé. Zjistíme TOP témata, akce i objekty, bez ohledu na to, zda na ně bot zná odpovědi, či nikoliv.
Psychologie konverzací
To, že bot uživateli odpovídá, ještě neznamená, že se neplete a že celá konverzace dává smysl. Toto vyšetření pomáhá odhalit, jak jsou konverzace vašeho bota úspěšné a smysluplné a v jakých tématech bot exceluje a kde se naopak ztrácí.
IQ test
Test znalostí vašeho bota. Vyšetříme, jak se vyzná v tom, co má umět. Jak pokrývá očekávání uživatelů a zda nemá problémy s tím, aby porozuměl dotazům.
Ultrazvuk autonomie
Autonomie je míra samostatnosti bota. Zkoumá nejenom to, do jaké míry dokáže pomoci, ale i to, zda a jak často nechá uživatele na holičkách nebo přepojí na živé kolegy.
Laboratoř sentimentu
Vyšetření sentimentu je složitější, než by se zdálo. Nejde totiž o to, zda řešíte veselá nebo smutná témata, ale to, jak uživatelé na vašeho bota reagují a zda jsou na konci konverzace lépe naladění, než na jejím začátku. Vyšetření určí míru sentimentu jednotlivých promluv a místa, kterými vaše uživatele těšíte a kterými naopak ne.
Uživatelská rezonance
Zaklínadla typu CSAT, CES, VoC se dají pohodlně a objektivně vyčíst z vašich dat. Neriskujete tak, že uživatel možná hodnotí něco úplně jiného, než potřebujete. Určíme uživatelskou spokojenost s vaším botem ne ze vzorku, ale ze všech konverzací, které se s uživateli uskutečnily.
Kondiční A/B testování
Součástí tohoto vyšetření je detekce interakčních vzorců, které váš bot používá a vyhodnocení, které vzorce fungují a které ne. Získáte tak doporučení, jakým směrem interakční design bota dále rozvíjet a jakým situacím se raději vyhýbat.
Závěrečná lékařská zpráva
Výsledky jednotlivých vyšetření budou obsaženy v závěrečné zprávě. Ta bude mít formát prezentace a dokumentu, kde budou v detailu popsány jednotlivé metriky a nálezy. Součástí budou také doporučení, jak konkrétně vašemu botovi pomoct. Zprávu vám zašleme elektronicky a případně osobně okomentujeme.
Zda si na to objednáte nás, nebo budete léčbu řešit sami je na vás.