Co skrývají balíčky služby Bot Doctor?

6 minut čtení

V tomto příspěvku přehledně popisujeme jednotlivé analýzy tak, jak jsou součástí našich léčebných balíčků. Vyberte si ten, který vám sedí nejlépe a rozumějte dobře tomu, co si objednáváte.

Základní Obrázek 01

Při návrhu našich balíčků a léčebných metod jsme se snažili co možná nejlépe spojit zdravotní terminologii s tou technickou. Někde se nám to povedlo, někde to ale nemusí být tak zřejmé. V tomto příspěvku se pokusíme jasně a názorně popsat, co můžete od naší služby očekávat.

Jak to tedy celé funguje?

Prvotní kontakt

Kontaktujte nás pomocí našeho webového formuláře. Stačí nám základní kontaktní údaje a stručný popis, co vašeho bota trápí, nebo co trápí vás na vašem botovi. 😉 Pokud si rovnou vyberete z našeho ceníku – super! Není ale problém svou volbu po úvodní schůzce ještě změnit nebo více specifikovat.

Většina našich klientů se vydává „zlatou střední cestou“ a volí Urgentní příjem, protože jde do hloubky při relativně nízkých nákladech.

Zpravidla se vám ozveme do 48 hodin, a to buď e-mailem nebo telefonicky a pokusíme najít termín pro úvodní schůzku zdarma, kde provedeme tzv. Anamnézu.

Anamnéza

Schůzka potrvá jednu až dvě hodiny. Může být osobní i online. Během anamnézy spolu vyplníme jednoduchý dotazník a probereme vaše trápení. Potřebujeme zjistit informace jako věk vašeho bota, zamýšlený účel, kolika jazyky mluví, kolik toho umí… Zda běží na webu, v mobilu nebo na klientském centru. Probereme, jaké technologie používá a jak vypadá jeho současný rozvoj a údržba.

Na konci schůzky se domluvíme, jaký balíček by byl pro vašeho bota nejlepší a zda vám navržená vyšetření dávají smysl. Pokud si plácneme, podepíšeme v následujících dnech dohodu o ochraně dat a objednávku. Pokud se na spolupráci nedomluvíme, přátelsky se rozejdeme – až do této chvíle vás služba Bot Doctor nestojí nic. Tedy kromě společně stráveného času.

Odborná vyšetření

Jednotlivá vyšetření jsme rozdělili do 3 balíčků podle uskutečněných vyšetření a rozsahu Závěrečné zprávy, kterou jako výstup obdržíte.

Jsou to:

  • Ambulantní vyšetření
  • Urgentní příjem
  • Hospitalizace

Každá vyšší úroveň vyšetření obsahuje všechna vyšetření předchozí úrovně + něco navíc. Pojďme si nyní rozebrat jednotlivá vyšetření:

Pohmatové vyšetření UX a UI
Jde o elementární, ale důležité vyšetření toho, jak váš bot komunikuje. Jaké typy interakcí zvládá a jak úspěšně. Jak uživatelé s vaším botem chtějí interagovat, zda rozumí tomu, co jim sděluje, zda je přehledný, efektivní a konzistentní v komunikaci.

Kompletní obraz
Toto vyšetření zkoumá, kolik interakcí zvládá váš bot hlasem, kolik textem, kolik tlačítky a jaká je souvislost mezi přechody k jiným formám interakce.

EEG zobrazení přesnosti
Zde provedeme základní jazykovou analýzu toho, co s vaším botem řeší, nebo by rádi řešili jeho uživatelé. Zjistíme TOP témata, akce i objekty, bez ohledu na to, zda na ně bot zná odpovědi, či nikoliv.

Psychologie konverzací
To, že bot uživateli odpovídá, ještě neznamená, že se neplete a že celá konverzace dává smysl. Toto vyšetření pomáhá odhalit, jak jsou konverzace vašeho bota úspěšné a smysluplné a v jakých tématech bot exceluje a kde se naopak ztrácí.

IQ test
Test znalostí vašeho bota. Vyšetříme, jak se vyzná v tom, co má umět. Jak pokrývá očekávání uživatelů a zda nemá problémy s tím, aby porozuměl dotazům.

Ultrazvuk autonomie
Autonomie je míra samostatnosti bota. Zkoumá nejenom to, do jaké míry dokáže pomoci, ale i to, zda a jak často nechá uživatele na holičkách nebo přepojí na živé kolegy.

Laboratoř sentimentu
Vyšetření sentimentu je složitější, než by se zdálo. Nejde totiž o to, zda řešíte veselá nebo smutná témata, ale to, jak uživatelé na vašeho bota reagují a zda jsou na konci konverzace lépe naladění, než na jejím začátku. Vyšetření určí míru sentimentu jednotlivých promluv a místa, kterými vaše uživatele těšíte a kterými naopak ne.

Uživatelská rezonance
Zaklínadla typu CSAT, CES, VoC se dají pohodlně a objektivně vyčíst z vašich dat. Neriskujete tak, že uživatel možná hodnotí něco úplně jiného, než potřebujete. Určíme uživatelskou spokojenost s vaším botem ne ze vzorku, ale ze všech konverzací, které se s uživateli uskutečnily.

Kondiční A/B testování
Součástí tohoto vyšetření je detekce interakčních vzorců, které váš bot používá a vyhodnocení, které vzorce fungují a které ne. Získáte tak doporučení, jakým směrem interakční design bota dále rozvíjet a jakým situacím se raději vyhýbat.

Závěrečná lékařská zpráva

Výsledky jednotlivých vyšetření budou obsaženy v závěrečné zprávě. Ta bude mít formát prezentace a dokumentu, kde budou v detailu popsány jednotlivé metriky a nálezy. Součástí budou také doporučení, jak konkrétně vašemu botovi pomoct. Zprávu vám zašleme elektronicky a případně osobně okomentujeme.

Zda si na to objednáte nás, nebo budete léčbu řešit sami je na vás.

Všechny články

Potřebuje vaše řešení naši péči?

Ozvěte se, rádi se na něj podíváme.

Kontaktujte nás

Nabízíme chytrá řešení
pro vaši digitální komunikaci