5 důvodů, proč milovat Kate 

5 minut čtení

Virtuální asistentka Kate je černým koňem v českých stájích. Funguje v aplikaci Smart banky ČSOB a pomůže vám s žádostmi a dotazy. Tak jako správná virtuální asistentka. Kate jde ale za hranice očekávání a umí docela zajímavé věci. Inspirujte se, co může umět i váš digitální pomocník. 

5 důvodů, proč milovat Kate

Kate nemusíte v aplikaci nikde hledat, je na středu spodní lišty a vizuálně se podobá Siri, takže uživatelé iPhonů se s ní můžou cítit „jako doma“. Ani pro uživatele zvyklé na jiné operační systémy ale není Kate skrytá a je doslova po ruce, pokud potřebujete něco rychle zjistit.  

Důvod č. 1: Kate vám rozumí 

Při spuštění virtuální asistentky okamžitě víte, že uživatelská zkušenost tady bude stát za to. Nejen, že vás Kate oslovuje jménem, představí se a nabídne, co všechno umí, ale navíc vám dá na výběr hned ze tří možností komunikace: můžete rozkliknout button, pomocí mikrofonu se Kate rovnou zeptat nebo svůj požadavek napsat na klávesnici. Mezi jednotlivými styly lze během komunikace plynule přecházet. Pokud používáte mikrofon, Kate vám navíc zprávu odešle a přečte ji nahlas, což je nejen pohodlné, ale taky nízkoprahové řešení. Ve chvíli, kdy začnete komunikovat přes klávesnici, Kate pochopí, že potřebujete ticho a předčítat přestane.  

Důvod č. 2: Kate se vyzná 

Nejenom, že vám Kate odpoví na dotazy ohledně vašeho účtu a nabídne vám oblasti, ze kterých můžete vybírat, umí také odpovědět na obecné otázky. Například, když se zajímáte o sjednání spoření či investic, vysvětlí vám pojmy, kterým nerozumíte. Co je to termínovaný vklad, jaké má výnosy nebo co znamená zkratka p. a.? To pro Kate není žádný problém. 

Důvod č. 3: Kate to vyřídí za vás 

Potřebujete rychle poslat platbu, ale jste v jednom kole a nemáte chvilku na to se zastavit a v klidu vyplnit formulář v aplikaci? Kate vám pomůže. Stačí jí nadiktovat komu platbu chcete poslat a o jakou jde částku a Kate ji za vás vyplní. Následně vám shrne do náhledu ty nejdůležitější údaje, takže nemusíte scrollovat. Pokud údaje odsouhlasíte, Kate vám připraví platební formulář, který jen jedním kliknutím odešlete. Jednoduše a pohodlně. 

Důvod č. 4: Kate je vtipná 

Achillova pata mnoha chatbotů a voicebotů: smalltalk. I když do bankovní aplikace nejdete primárně tlachat, Kate vás ani v tomto případě nezklame. Kromě vyprávění vtipů a básniček umí taky hodin mincí nebo kostkou (vezmete s sebou Kate pro příští rodinnou sešlost nad deskovkami?), dokáže se zorientovat v kalendáři nebo vám říct, jaké je právě hvězdné znamení. Ráda vám taky polichotí, připomene čas nebo datum.  

Důvod č. 5: Kate se neztratí 

Bez ohledu na to, jestli jste z aplikace odešli nebo ji i úplně zavřeli, Kate si pamatuje vaši předchozí konverzaci. Když se tak třeba za hodinu vrátíte s dalším požadavkem, můžete si stále prohlédnout proběhlou komunikaci nebo v ní pokračovat. Díky pevné liště s buttonem „Co všechno umíš“ se ale kdykoliv můžete vrátit do hlavní nabídky, kterou tak není třeba hledat nebo k ní scrollovat zase zpět dolů. Stejně tak si Kate pamatuje vaše údaje a přání a nevyptává se tak na ně pořád dokola.  

Důvodů, proč milovat virtuální asistentku ČSOB Kate je určitě ještě víc. Najde pro vás nejbližší pobočku a zobrazí ji na mapě, ověří, na jaké výhody máte nárok a co pro ně musíte udělat. Vysvětlí vám postup pro nastavení vašeho účtu, prohledá vaše dokumenty a sjednané smlouvy a najde to, co hledáte, pokud to tam je. Nabídne vám spojení s pobočkou či zákaznickým centrem – můžete rovnou zavolat nebo Kate požádat, aby předala váš požadavek a někdo z banky se ozve vám. Navíc se Kate neopakuje, necyklí a komunikace s ní je skutečně konverzační. Kate je zkrátka tím, co si pod pojmem virtuální asistent/ka chceme představit. 

Chcete poslat svého chat nebo voicebota na pořádnou prohlídku? Napište nám nebo se podívejte, co pro vás můžeme udělat.

Všechny články

Potřebuje vaše řešení naši péči?

Ozvěte se, rádi se na něj podíváme.

Kontaktujte nás

Nabízíme chytrá řešení
pro vaši digitální komunikaci